Adikusumah Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 1 hour ago, ThomaShelby said: Sudah min foto kecilin lagi jangan terlalu besar dan jangan terlalu kecil dibikin sedang.
Adikusumah Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 5 hours ago, ThomaShelby said: Sudah min dibikin kecil lagi sedikit dan jumlah kata setiap paragraf lebih dirapihkan lagi contoh dalam paragraf 1 banyak tapi paragraf 3 menurun
ThomaShelby Posted April 9, 2022 Author Posted April 9, 2022 Maaf min baru beliu paket. ok akan saya rapikan lagi paragrafnya
ThomaShelby Posted April 9, 2022 Author Posted April 9, 2022 sudah saya tambahin beberapa kalimat min dan fotonya sudah saya kecilin condong ke arah muka, bisa di koreksi
Adikusumah Posted April 9, 2022 Posted April 9, 2022 Jogjagamers Reality Project Helper Team Character Story Dear @ThomaShelby, I am writing to you in regards of your recently submitted character story, we have reviewed your character story and, as a result, have come to the decision to ACCEPT your request. Please read this guide to activate your character story In-Game via our UCP Website. We hope that you may use this character story to further develop your character. Sincerely,@Adikusumah JG:RP Helper Team
Recommended Posts