damntrain12 Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Tanaka Koujirou Position: Services Staff Activity: Menunggu client balik sehabis mancing
$Mine$ Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Celo Anastasia Position: Secretary Activity: Memberikan gaji yang belum diberikan kepada Nicholas Spoiler
$halosemua$ Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Syifa Christin Division: Staff Marketing Activity: menerima gaji dari Head Of Marketing Spoiler
$BlackHunter256$ Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Francisco Macheratti Position: Head of Marketing Division Activity: Berdiskusi dengan Secretary mengenai live request advertisement Spoiler
Scuttlebutt Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Calesthan Auristela Position: Sales Autoparts Activity: Berbincang dengan Senior lainnya. Spoiler
Drian05 Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Andrian Luciano Position: Security Activity: Menjemput teman untuk bekerja
Altino17 Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Steven Lerropie Position: Head OF Express Activity: Discussing the development of Harmon Express with Jennifer Green Spoiler
Mayday Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Nama: Rodriguez Madrazo Division: Service Activity: Menyewakan Truck haul kepada Clien. Spoiler Spoiler
$Mine$ Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Celo Anastasia Position: Secretary Activity: Meminta izin ke Jennifer yang telah menjadi CEO Spoiler
Angkasa Bima Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Nama : Gabriel Geraldine Division : Service Activity : Membuat Iklan Tentang Harmon Company Dan Harmon Service
JessePinkman Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name : Walter Marshall Position : Chief of Harmon Autoparts Activity : Mengenalkan kepada pak Silverlance tentang pelanggannya yang ingin join Harmon Company. Spoiler
$Mine$ Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Celo Anastasia Position: Secretary Activity: Bertemu dengan salah satu staff yang tidak mengikuti meeting Spoiler
Natanael_sirait Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Nama: Aethalred Nicholas Division: Commisioner Security Activity: Berbicara ringan dengan Andrian Spoiler
JessePinkman Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name : Walter Marshall Position : Chief of Harmon Autoparts Activity : Memberi tahu kepada customer pre-order tentang proses pembuatan kendaraannya. Spoiler
$Mine$ Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Name: Celo Anastasia Position: Secretary Activity: Mengarahkan warga yang ingin menjual/menitipkan kendaraannya di Showroom Spoiler
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.