Scumbag Posted November 7, 2019 Posted November 7, 2019 masi belum di ganti, coba kamu liat di character story information, dan liat formatnya.
doorkie Posted November 8, 2019 Author Posted November 8, 2019 20 jam yang lalu, Scumbag said: masi belum di ganti, coba kamu liat di character story information, dan liat formatnya. Origin itu asalnya Deron darimana kan min ? Kan sudah di edit min, belum mengerti juga saya
Scumbag Posted November 9, 2019 Posted November 9, 2019 On 10/30/2019 at 7:54 PM, doorkie said: Character: Deron_Brown Story: Character: Origin: Story: BUDAYAKAN MEMBACA CHARACTER STORY INFORMATION BIAR PAHAM. !
doorkie Posted November 9, 2019 Author Posted November 9, 2019 16 minutes ago, Scumbag said: Character: Origin: Story: BUDAYAKAN MEMBACA CHARACTER STORY INFORMATION BIAR PAHAM. ! Sudah di edit min
Scumbag Posted November 11, 2019 Posted November 11, 2019 To @NamaForumI am writing to you in regards of your recently submitted character story, we have reviewed your character story and, as a result, have come to the decision to APPROVE your request. Please read the following guide to activate your link your store to your In-Game account: Sincerely,@NamaStaffJG:RP Staff Team.
Recommended Posts