JjLennox Posted December 14, 2023 Posted December 14, 2023 47 minutes ago, Bryannn said: Di tampilan saya sudah muncul min, tapi saya ini muncul inya pakai HP min soalnya di laptop gabisa buka postimage fotonya ganti 1 orang saja yang mewakili karakter kamu.
Bryannn Posted December 14, 2023 Author Posted December 14, 2023 2 hours ago, JjLennox said: fotonya ganti 1 orang saja yang mewakili karakter kamu. Sudah saya ganti min fotonya
JjLennox Posted December 14, 2023 Posted December 14, 2023 Akun UCP dan akun Forum yang kamu miliki silahkan diisi di baagian Question
Bryannn Posted December 14, 2023 Author Posted December 14, 2023 2 hours ago, JjLennox said: Akun UCP dan akun Forum yang kamu miliki silahkan diisi di baagian Question Sudah saya isi min
JjLennox Posted December 14, 2023 Posted December 14, 2023 Jogjagamers Reality Project Helper Team Character Story Dear @Bryannn, I am writing to you in regards of your recently submitted character story, we have reviewed your character story and, as a result, have come to the decision to ACCEPT your request. Please read this guide to activate your character story In-Game via our UCP Website. We hope that you may use this character story to further develop your character. Sincerely, @JjLennox JG:RP Helper Team
Recommended Posts