Northiz Posted December 27, 2022 Posted December 27, 2022 Jawab mengenai akun UCP yang terkait: Spoiler - RadenMahesa - Apipo - rehanganteng22 - zonaganteng - Reinz - Rehanpratama - suneomaster - rehanganteng321
yutaa_okkotsu Posted December 27, 2022 Author Posted December 27, 2022 (edited) 2 jam yang lalu, Northiz said: Jawab mengenai akun UCP yang terkait: Hide contents - RadenMahesa - Apipo - rehanganteng22 - zonaganteng - Reinz - Rehanpratama - suneomaster - rehanganteng321 Kayanya itu kata sandi saya deh 2 jam yang lalu, yutaa_okkotsu said: 2 jam yang lalu, Northiz said: Jawab mengenai akun UCP yang terkait: Hide contents - RadenMahesa - Apipo - rehanganteng22 - zonaganteng - Reinz - Rehanpratama - suneomaster - rehanganteng321 Kayanya itu kata sandi saya deh 2 jam yang lalu, yutaa_okkotsu said: Min maaf bisa di hapus soalnya itu salah satu ada kata sandi saya pribadi Tapi yang lainnya saya gak tau akun ucp apa Saya pm anda saja biar pribadi Edited December 27, 2022 by yutaa_okkotsu
yutaa_okkotsu Posted December 27, 2022 Author Posted December 27, 2022 Min itu gak tau akun ucp siapa saya cuma punya 2 akun patrick dan vanst yang sudah di hapus oleh admin
yutaa_okkotsu Posted December 27, 2022 Author Posted December 27, 2022 (edited) 2 jam yang lalu, yutaa_okkotsu said: Kaya gini? Min Edited December 27, 2022 by yutaa_okkotsu
yutaa_okkotsu Posted December 28, 2022 Author Posted December 28, 2022 21 jam yang lalu, Northiz said: Jawab mengenai akun UCP yang terkait: Reveal hidden contents - RadenMahesa - Apipo - rehanganteng22 - zonaganteng - Reinz - Rehanpratama - suneomaster - rehanganteng321 Gimana min dengan saya apakah di deny?
Northiz Posted December 28, 2022 Posted December 28, 2022 Jogjagamers Reality Project Helper Team Character Story Dear @yutaa_okkotsu, I am writing to you in regards of your recently submitted character story, we have reviewed your character story and, as a result, have come to the decision to ACCEPT your request. Please read this guide to activate your character story In-Game via our UCP Website. We hope that you may use this character story to further develop your character. Sincerely, @Northiz JG:RP Helper Team
Recommended Posts