Maulana Zaidan Posted June 5, 2022 Author Posted June 5, 2022 Sudah saya perbaiki min,bisa mimin cek kembali. Terima kasih
$Overcast$ Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 4 hours ago, Maulana Zaidan said: Hioki 4 hours ago, Maulana Zaidan said: DIkelas 4 hours ago, Maulana Zaidan said: Serikat.Hitoki 4 hours ago, Maulana Zaidan said: disana di sana 4 hours ago, Maulana Zaidan said: tiba tiba tiba-tiba Masih banyak kesalahan yang tidak saya sebutkan, cari sendiri dan perbaiki.
Maulana Zaidan Posted June 5, 2022 Author Posted June 5, 2022 Sudah saya perbaiki min. SIlahkan di periksa lagi min. Terima Kasih
$Overcast$ Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Jogjagamers Reality Project Helper Team Character Story Dear @Maulana Zaidan, I am writing to you in regards of your recently submitted character story, we have reviewed your character story and, as a result, have come to the decision to ACCEPT your request. Please read this guide to activate your character story In-Game via our UCP Website. We hope that you may use this character story to further develop your character. Sincerely,@sderosmen2 JG:RP Helper Team
Recommended Posts